Staycation!

Zoals vele onder jullie al weten zouden wij normaal 10 dagen naar Azoren gaan. We hadden dit in September allemaal al geboekt (voor er spraken was van Corona), maar natuurlijk zoals bij zoveel mensen besliste Corona er anders over.

Onze reis is een jaar verzet, nu hebben we al iets om naar uit te kijken! Ik heb wel mijn 2 weken verlof op het werk behouden. We gaan dus zoals ook zo veel andere een staycation doen.  We gaan 3 dagen naar Durbuy, hier komt dan nog een mooie blog over.

Ik ga voor zo ver het gaat/ mag met enkele vrienden af spreken, door heel de toestand nu heb ik veel mensen al even niet meer kunnen zien. Ik ga van deze week gebruik maken om op een veilige manier terug af te spreken met hen.

Voor de rest ga ik vooral weinig doen, veel slapen en enkele dingen afwerken thuis die er anders toch niet van komen: cursus dierenzorg afmaken, aan mijn blog schrijven, appartement nog eens volledig opkuisen en vooral heel veel sporten.

 

download

 

Binnenkort ga ik nog een blog schrijven over al dat sporten waar ik nu met begonnen ben. Volgende week begint het dansen ook terug na een lange pauze! Ik kijk er naar uit om terug te kunnen dansen al ben ik wel bang dat het helemaal anders zal zijn door de Corona en vraag ik me met een bang hartje af of we volgend jaar al wel terug ons optreden mogen geven?

1 ding is zeker de volgende 2 weken plan ik niet te veel op voorhand in. We zien van dag tot dag waar we zin in hebben. Ik ben vooral blij dat ik even 2 weken helemaal uit mijn routine ben en niets moet en alles mag!

Hebben jullie nog leuke aanraders die we zeker in België gedaan of gezien moeten hebben? Nu ik samen met Marnix thuis ben is het de moment om België eens beter te leren kennen. Zijn er bij jullie veel mensen dat door Corona niet op reis zijn kunnen gaan of hun reis hebben moeten aanpassen?

Plaats een reactie